Keresés

Csatárfalvi Szabolcs ECHO FUN - Kibontja, használja, takarítja! Kattints a videókért!

Szabolcs részletesen bemutatja a fűrészt, melyről írt is néhány gondolatot

Echo CS-360Tes.

Tesztfűrész, ami álomfűrész lett.

Számomra sosem voltak az adatok fontosak, mert nem vagyok versenyző. Van viszont akit ez is érdekelhet, így íme egy pár adat a katalógusból:

35.8 cm3

1.50 Kw / 2.04Le

Száraz tömeg 3.6kg (lap, lánc nélkül)

Vezető: 35cm, 1,3mm

Lánc: Oregon 91p, 53 szemes 3/8"


Hogy miért nem érdekelnek a katalógus adatok?

Volt már egy pár fűrész a kezemben és volt amit szerettem, volt amit nem és nem a lóerő adatok miatti különbségek miatt. Sokkal fontosabb számomra a kényelem és a minőség. Ez utóbbira az Echo által adott 5 éves garancia, azt hiszem, elég meggyőző lehet. Amennyiben nem, nézd meg még az árát és meg fogsz lepődni, hogy egy professzionális gépet kaphatsz ennyiért is :o) Gondolhatnánk ugyanakkor, hogy ez csak vakítás, ezért kezdtem el kipróbálgatni az Echo kerti gépeit. Szerencsés embernek mondhatom magam, mert több tesztgép kipróbálására is van lehetőségem a Horoszcoop Kft. szakembereinek jóvoltából. Szerettem volna a cs-2511tes típusú kisördög mellé egy izmosabb gépet, amivel már komolyabb méreteket is tudok vágni, de nem feltétlen venném még elő a nagyobb köbcentis fűrészeket.


Ahol kellhet a nagyobb hengerűrtartalom és esetleg a nagyobb erő is, de még mindig kényelmesebb a felső markolatos masina egy-egy munkafolyamatnál. Kipróbáltam emelő kosaras autón, famászás közben (beülő-mászóvas-és munkahelyzet pozicionálóval) és létráról is. Legutóbbit sokan nem szeretik és veszélyesnek tartják (az is), de van, hogy a munka ezt kívánja. Én sem szerettem! :o) Viszont a Cs-360Tes, mindenhol kiszolgált, kisegített és megfelelt a kihívásoknak.. Egyedül az egy kézzel végzett feladatoknál éreztem, hogy több 10 perc után, már érzem a súlyát. De ez ebben a kategóriában, minden gyártó gépénél elmondható.



A tesztgépet én csomagolhattam ki és üzemelhettem be. Egy új fűrésszel való találkozás, mindig komoly izgalommal tölt el. Úgy izgulok, mint egy tini az első randi előtt.

Kicsomagoltam, nézegettem, majd szép lassan összeraktam és feltöltöttem lánckenő olajjal és üzemanyag keverékkel. Aztán jött az indítás pillanata. Az üzemanyag pumpa 6-8 megnyomás után megtelt benzinnel. Szivató kihúz és kezdjük..... Nem emlékszem pontosan, de 2-3 rántás után "böffent" a szerkezet és ugyanennyi rántás után meghallottam az igazi nyers gép morgását. Imádtam az első pillanattól a hangját.


Nem vagyok szakember, de gondolom, hogy a "nullás" gépek, mindig nehezebben pörögnek fel az első egy-két tank elhasználása alatt. Csak sejtem, hogy egy elég precízen illesztett belsőről lehet szó, így nem is csodálkoztam nagyon.

Az első két tanknál ez így zajlott, majd a harmadik töltés után, már nem volt kérdés. Beindítás után, mindig hagyok egy pár perc időt a gépnek, hogy bemelegedjen. Itt már nem fulladozott a gáz meghúzásánál, csak tette a dolgát szépen és teljesen kiegyensúlyozottan.

Az ötödik tanknál, beleszerettem. Gondolom, nem vagyok vele egyedül és az összes tesztgépet használó kollégának eszébe jut az, hogy "bárcsak ne kellene visszaadni" vagy "bárcsak itt felejtenék". Bennem is megfordultak ezek a gondolatok:o)

És bár tudom, vissza kell adni, de azt is tudom, hogy postafordultával rendelem meg magamnak ezt a modellt:o)

Mit is írnék végszónak?

Köszi Kovács Robi és köszi Horoszcoop kft :o) !!!!!!!!

Üdv, Csatárfalvi Szabolcs!



123 megtekintés