top of page
Keresés
ECHO Hungary

ECHO CS-621SX

Frissítve: 2021. márc. 19.

Egy újabb teszt - Csatárfalvi Szabi, és Körmendi Joe együtt dolgoztak a 621SX-szel


Egy kevés adat a gépről:

Motor: 59,8 cm3

Teljesítmény (kW / HP): 3,2 / 4,4

Láncvezető: 45 cm Sugihara tömöracél

Külső méretek: 448 x 245 x 292 mm

Súly: Fűrész vezetősín és lánc nélkül, üres tartály: 6,3 kg

Üzemanyagtartály: 650 ml

Lánckenő olajtartály: 300 ml

Ajánlott maximális sebesség vágószerszámokkal: 13000 r / perc

Ajánlott alapjárati sebesség: 2800 r / perc

Zajszint: 101 dB (A)



Az Echo úgy hirdeti, hogy nehéz munkára tervezve.

Valóban úgy is fest a gép, mint aminek minden porcikája sugárzik az erőtől. Minden darabja, amit felhasználtak a japánok, robosztus és minőségi.

Ha jól emlékszem az adatokra, akkor csak kis különbség van az új és a régi gép között. A "régi" javára írható +0,1 Le többlet és -0,1 kg. Aligha hiszem, hogy ezt sok ember észrevenné.

Még az első indítás előtt, hatalmas reményeket fűztem hozzá, mert jó visszajelzéseket kaptunk az erdőről, ahol az első magyarországi beüzemelésű 620SX-et használják.

Abban a gépben, már több száz tanknyi üzemanyag égett el és egyszerűen imádják a srácok. Miközben a régebbről használt gépeik, csak a kispadon játszanak és fekszenek a Transit hátuljában arra várva, hogy az Echo megálljon. Várhatnak még azt hiszem:o)

Ilyen sztorik hallatán, kédrés sem volt bennem, hogy beváltja-e a hozzá fűzött reményeket. Majd gyorsan el is jött a várva-várt pillanat, amikor beindíthattam először.



Hát gondoltam indítsuk be és dolgozzunk is vele.

Körmendi Joe barátommal mentünk együtt, mikor is jött a döntés ideje és szóltam neki, hogy hát ezért hoztam a dögöt, adjunk neki :o)

Bemelegítettem, bele is raktam a fába és mindjárt az első vágás elején, fogtunk egy jól megtermett szöget :o( Természetesen jó amatőr módjára, nem vittem plusz láncot ehhez a géphez, így a vágáspróba elmaradt.

Majd felhívtam a forgalmazót, hogy garanciális problémám van, mert a lánc nem bírja a szöget:o) Mondták is, hogy rendben ez tényleg garis és orvosolták a problémámat.

Majd pár nap múlva, kiszédültem vele erdőre egy kis "tesztmunkára" ráadásul pont ahhoz a csapathoz akik használják a 620-at. Na mondom magamban, még egy összehasonlító tesztet is végzünk:o)

Majd jött a fekete leves. A régi fűrész, úgy ment el az új masina mellet a több száz tanknyi előnyével, mintha az enyémet be sem indítottam volna. De gáz. Gondoltam és azonnal hívtam a Robit, hogyha talál még nekem régi 620-ast, azonnal tegye el nekem:o) Mire azt válaszolta, hogy van egy, de használgassam csak az újat és meglátjuk.

Aztán győzködtem magam, hogy hát biztos a bejáratás....meg hogy biztos a katalizátor, stb.

De hát hiába az önámítás, csak nem ment úgy, de még csak a közelében sem volt, így rendesen elkeseredve jöttem haza.

Aztán eljátszottuk még ezt egy párszor. Majd a harmadik tank után éreztem, hogy talán egy kicsivel jobb, mint első alkalommal.

Most már tíz tankon túl vagyok vele és azt látom, hogy kezd kibújni a szög a zsákból és nem is vágyom már annyira a régi gépre....sőt!!! Úgy megkedveltem, hogy vissza se adom :o)

Úgyhogy további szép napot Horoszcoop, elutaztam az Echo-val:o)







142 megtekintés0 hozzászólás

Comments


bottom of page